صهیونیست ها صرفاً خواهان آتش بس موقت در مرحله مبادله اسرا هستند

صهیونیست ها صرفاً خواهان آتش بس موقت در مرحله مبادله اسرا هستند

یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خواهان آتش بس پایدار در غزه نیست، تصریح کرد: «دشمن صهیونیست خواهان آتش بس موقت در مرحله مبادله اسرا است تا بعدا دوباره حملات و جنگ علیه غزه را از سرگیرد.»

به گزارش ایده رسانه، «سامی ابوزهری» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت وگو با شبکه العربی گفت: «آنچه در رسانه ها در رابطه با مذاکرات می شنویم صرفا مانورهایی است که ارتباطی با واقعیت آنچه در جریان است، ندارد.»

سامی ابوزهری تاکید کرد «گره حقیقی مذاکرات میزان پایبندی رژیم صهیونیستی به توقف جنگ علیه غزه است.»

عضو ارشد جنبش حماس عنوان کرد:« رژیم صهیونیستی حاضر به پاسخگویی به هیچ یک از خواسته های حماس نیست.»

وی افزود: «رژیم اشغالگر می خواهد پرونده بازگشت آوارگان به شمال نوار غزه را تحت کنترل خود داشته باشد و بازگشت آن ها محدود و مشروط باشد.»

وی تصریح کرد: «دشمن گمان می کند مقاومت در حالت ضعف قرار دارد و می تواند شروط و خواسته های خود را بر آن دیکته کند.»

ابوزهری ادامه داد: «دشمن صهیونیستی خواهان آتش بس موقت در مرحله مبادله اسرا است تا بعدا دوباره حملات و جنگ علیه غزه را ازسرگیرد.»

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صهیونیست ها صرفاً خواهان آتش بس موقت در مرحله مبادله اسرا هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صهیونیست ها صرفاً خواهان آتش بس موقت در مرحله مبادله اسرا هستند"، کلیک کنید.