طوفان استوایی «سانسان» ژاپن را درنوردید

طوفان استوایی «سانسان» ژاپن را درنوردید

مقامات هواشناسی ژاپن هشدار می‌دهند طوفان گرمسیری «سانسان» تا فردا (شنبه) همچنان باران‌ سنگین و بادهای بسیار شدید را در بسیاری از مناطق این کشور به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایده رسانه، در بازه ۷۲ ساعت تا صبح امروز (جمعه) در منطقه «اِبینوکوگنِ» استان میازاکی در منطقه «کیوشو» بیش از ۸۸۰ میلیمتر باران ثبت شد که حدود ۵۰ درصد بیشتر از میانگین ماهانه این منطقه است.

سانسان همچنین باعث بارندگی سنگین و وزش بادهای شدید در شرق ژاپن می‌شود. در منطقه «شیبویا» توکیو، ظاهراً یک درخت بلند در اثر تندباد از ریشه درآمده است.

به گزارش ان اچ کی، هشدار رانش گل و لای نیز برای ۱۱ استان از کیوشو تا منطقه کانتو صادر شده است. توکیو در میان این استان‌ها قرار دارد.

مقامات از مردم می‌خواهند در برابر رانش زمین، بادهای شدید، طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن سطح آب دریاها ناشی از طوفان اقدامات احتیاطی انجام دهند.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طوفان استوایی «سانسان» ژاپن را درنوردید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طوفان استوایی «سانسان» ژاپن را درنوردید"، کلیک کنید.