غزل‌سرای دریا در بندرعباس آرام می‌گیرد

غزل‌سرای دریا در بندرعباس آرام می‌گیرد

ایده رسانه/هرمزگان معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری غزل‌سرای بزرگ معاصر ایران در بندرعباس خبر داد.

صبح امروز شنبه ۱۰ شهریور، احسان کامرانی -معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان- در نشستی با حضور محمد آشوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، همایون امیرزاده مشاور وزیر و نماینده خانواده استاد محمدعلی بهمنی، حسینی‌پور معاون صندوق اعتباری هنر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان جامعه فرهنگ و هنر، از برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری استاد غزل ایران محمدعلی بهمنی در بندرعباس خبر داد.

کامرانی ضمن تسلیت این فقدان ناگوار خدمت خانواده استاد و اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان، گفت: استاد بهمنی سهم و نقش بی‌بدیلی در ادبیات و هنر هرمزگان دارد و با وفاق و همدلی و اتفاق نظر جامعه هنری و مسئولان استان و موافقت خانواده بزرگوار ایشان، بندرعباس محل قرار و آرامش ابدی استاد خواهد بود.

کامرانی روز سه‌شنبه را زمان مراسم تشییع پیکر استاد محمدعلی بهمنی اعلام و اظهار کرد: ضلع غربی تالار شهید آوینی و در کرانه آب‌های نیلگون خلیج فارس، که همواره مورد تعلق خاطر استاد بوده، به‌عنوان مکان خاکسپاری ایشان تعیین شده است.

وی از تشکیل ستاد برگزاری مراسم نیز خبر داد و ادامه داد: جزییات مراسم بزودی از طریق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به‌عنوان دبیر ستاد اعلام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از مردم شریف و قدرشناس هرمزگان و اهالی فرهنگ و هنر سراسر استان دعوت کرد در اتفاق مهم بدرقه استاد محمدعلی بهمنی شرکت پرشور داشته باشند.

به گزارش ایده رسانه، در این نشست محمدآشوری -نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی- نیز ضمن تسلیت این ضایعه به جامعه فرهنگ و هنر کشور بویژه هرمزگان، گفت: از زمان بستری شدن استاد محمدعلی بهمنی در بیمارستان مداوم با خانواده و پزشکان در ارتباط بودیم و باتوجه به تعلق خاطر و زیست استاد در بندرعباس اتفاق نظر جامعه هنرمندان و مسئولان استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشته شد که ایشان منوط به نظر خانوده دانستند.

آشوری از گفت‌وگو با خانواده استاد و موافقت با خاکسپاری پیکر ایشان در بندرعباس خبر داد و آن را موهبت و اتفاق بزرگی برای استان دانست و افزود: هماهنگی‌های لازم برای انتخاب بهترین مکان برای قرار ابدی استاد انجام شده و با حضور مردم و عاشقان و شاگردان استاد شاهد آیین باشکوه استقبال، تشییع و خاکسپاری غزل‌سرای بزرگ ایران در کنار خلیج فارس خواهیم بود.

پایان خبر ایده رسانه 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غزل‌سرای دریا در بندرعباس آرام می‌گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غزل‌سرای دریا در بندرعباس آرام می‌گیرد"، کلیک کنید.