قرقیزستان لایه های دفاعی مستحکمی دارد/ به دنبال ۳ امتیاز هستیم – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

قرقیزستان لایه های دفاعی مستحکمی دارد/ به دنبال ۳ امتیاز هستیم - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، امیر قلعه نویی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم ملی قرقیزستان تغییر و تحولاتی در کادر فنی خود داشته و مربی جدید این تیم شناخت خوبی نسبت به فوتبال قرقیزستان دارد. به این دلیل که او قبلاً هم مربی باشگاه‌های قرقیزستانی و هم مربی تیم زیر ۲۳ سال آنها بوده است.

او ادامه داد: یقیناً این تیم مقابل ما دنبال این است که لایه‌های دفاع مستحکمی داشته باشد. ما شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان از روزی که به اصفهان آمده‌اند تمرین خوبی را پشت سر گذاشتند. از دو روز گذشته تقریباً شرایط بدن‌های بازیکنان ایده آل شده و امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را نصیب خود کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قرقیزستان لایه های دفاعی مستحکمی دارد/ به دنبال ۳ امتیاز هستیم – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قرقیزستان لایه های دفاعی مستحکمی دارد/ به دنبال ۳ امتیاز هستیم – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.