مجوز تاسیس 21 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد

مجوز تاسیس 21 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد

در جلسه کمیسیون مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاسیس 21 انجمن موافقت شد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه،  بیست و دومین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حامد حسن پور رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان معاونت های علوم مهندسی و کشاورزی، علوم پزشکی، علوم تربیتی و مهارتی و سایر اعضا به منظور بررسی درخواست تاسیس 21 انجمن علمی دانشجویی برگزار شد.

 در این جلسه با درخواست تاسیس انجمن علمی بازآفرینی شهری و تربیت بدنی در واحد اسلامشهر، مهدویت در واحد اصفهان (خوراسگان)، زیست شناسی در واحد بابل، سیل و بازسازی در واحد خرم آباد، شیمی کاربردی در واحد رفسنجان، میکروبیولوژی در واحد ساوه، علوم تربیتی و مهندسی کامپیوتر در واحد شهرضا، علوم سیاسی در واحد علوم و تحقیقات تهران، روان شناسی در واحد قروه، علوم پایه در واحد قزوین، علوم شناختی، علوم ورزشی و حسابداری در واحد نجف آباد، مهندسی صنایع در واحد همدان، مامایی در واحد بیرجند، تکنولوژی اتاق عمل و هوشبری در واحد علوم پزشکی تبریز و مهندسی معماری و عمران و مهندسی برق و کامپیوتر در واحد آستارا موافقت شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجوز تاسیس 21 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجوز تاسیس 21 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد"، کلیک کنید.