مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد

مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه استان سمنان، مجید دارایی در تکمیل این خبر گفت: با هدف ایجاد پوشش مناسب مخابراتی و ارتباطی در شعب اخذ رای استان، 681 شعبه در نقاط شهری و روستایی شهرستان سمنان از جمله مساجد، مدارس، سازمان ها و سایر شعب به تجهیزات فنی و ارتباطی مطلوب مجهز شد.

مدیر مخابرات استان سمنان تصریح کرد: در اجرای این برنامه 538 شعبه اخذ رای ثابت شهری و 143 شعبه سیار یا روستایی تحت پوشش ارتباطی مناسب قرار گرفت.

مهندس دارایی در ادامه گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو، مخابرات منطقه سمنان با بررسی زیرساخت های مخابراتی، تمام تجهیزات فنی و ارتباطی خود را به کار گرفته است تا با تدابیر اتخاذ شده، انتخاباتی امن و پرشور را شاهد باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد"، کلیک کنید.