مردم سفر اربعین را از ابتدای ماه صفر آغاز کنند – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

مردم سفر اربعین را از ابتدای ماه صفر آغاز کنند - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، علی اکبر حسینی محراب پنجشنبه شب در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم یالثارات الحسین (ع) در مرز شلمچه، اظهار کرد: این مراسم که پرچم اباعبدالله الحسین (ع) را برای شروع مراسم رسمی اربعین حسینی در سال جاری به اهتزاز در می‌آورد، با حضور همه موکب داران در ایران و عراق که سال‌ها در کنار هم بوده اند برگزار شد.

استاندار خوزستان گفت: از مردم شریف و بزرگ عراق که در طول این سال‌ها از مهمان‌های ایرانی استقبال کردند و در این مجلس حضور پیدا کردند، سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: از هموطنان و هم استانی‌های خود دعوت می‌کنیم آن‌هایی که قصد سفر اربعین کرده‌اند از همین روزهای ابتدای ماه صفر تشریف بیاورند تا ما و مسئولین عراق در این روزها خدمت خوب به آنها ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، همزمان با آغاز خدمت‌رسانی مواکب حسینی به زائران اربعین و با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و مسئولان استانی در پایانه مرزی شلمچه، پرچم خدمت به زائران اربعین برافراشته شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم سفر اربعین را از ابتدای ماه صفر آغاز کنند – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم سفر اربعین را از ابتدای ماه صفر آغاز کنند – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.