مشارکت ۴۸.۸۱ درصدی البرزی ها در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت ۴۸.۸۱ درصدی البرزی ها در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش ایده رسانه البرز؛ از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ، «مرتضی ولی پوری» روز شنبه افزود: تعداد کل آراء ماخوذه شمارش و تجمیع شده این مرحله از انتخابات در این استان ۸۵۵ هزار و ۹۲۴ رای ، تعداد رای صحیح ۸۳۸هزار و ۱۲۰ رای و تعداد آرای باطله ۱۷ هزار و ۸۰۴ رای بوده است .

وی بیان کرد: « مسعود پزشکیان » در استان البرز ۴۸۰هزار و۲۸۲ رای و « سعید جلیلی» ۳۵۷هزار و ۸۳۸ رای را به دست آوردند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز در ادامه افزود: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم استان البرز همگام و همراه با سراسر کشور در کمال آرامش و امنیت و سلامت برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزوده شد.

وی یاد آورشد: بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از حضور آحاد مردم و احساس مسوولیت آنان در قبال سرنوشت کشور و تبریک به منتخب مردم دکتر مسعود پزشکیان از تمام عوامل اجرایی برگزاری انتخابات قدردانی می کنم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت ۴۸.۸۱ درصدی البرزی ها در انتخابات ریاست جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت ۴۸.۸۱ درصدی البرزی ها در انتخابات ریاست جمهوری"، کلیک کنید.