مصدومیت چهار نفر بر اثر سقوط از پل کوئیک در جاده آرادان به سرخه

 مصدومیت چهار نفر بر اثر سقوط از پل کوئیک در جاده آرادان به سرخه

ایده رسانه/سمنان سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان آرادان از مصدومیت چهار نفر بر اثر سقوط از پل کوئیک در جاده آرادان به سرخه خبر داد.

 مسعود معمم ۱۷ شهریورماه بااعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۰۸ امروز، شنبه « ۱۷شهریورر ۱۴۰۳»، گزارشی مبنی بر سقوط از پل یک دستگاه خودروی کوئیک، در کیلومتر ۹ جاده آرادان به سرخه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه آرادان به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از رسیدن و ارزیابی مشخص شد؛ این سانحه ۴ مصدوم دارد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان آرادان افزود: نجاتگران در جریان این سانحه جاده ای اقدامات اولیه و رهاسازی مصدومان را انجام داده و سه مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و یک مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " مصدومیت چهار نفر بر اثر سقوط از پل کوئیک در جاده آرادان به سرخه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " مصدومیت چهار نفر بر اثر سقوط از پل کوئیک در جاده آرادان به سرخه"، کلیک کنید.