مهمانی بزرگ غدیر در ساحل بوشهر برگزار می شود/اجرای 2000 جشن خانگی – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

مهمانی بزرگ غدیر در ساحل بوشهر برگزار می شود/اجرای 2000 جشن خانگی - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

حسین کارگر در گفت وگو با خبرنگار ایده رسانه با اشاره به آیه 67 مایده، اظهار کرد: تبلیغ غدیر یک ضرورت است و همه ما باید که به وظیفه خود عمل کرده و پیام غدیر را نسل به نسل منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه این مناسبت با هیچ مناسبت و رویدادی قابل مقایسه نیست اضافه کرد: علاوه بر اعمالی که برای غدیر تبیین شده است، همه باید مبلغ و پیام رسان غدیر باشیم.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر با اشاره به اینکه در 27 شهر استان بوشهر نمایندگی بنیاد غدیر را داریم تصریح کرد: در 380 روستای دارای دهیاری استان بوشهر نیز رابط غدیر داریم.

برگزاری 40 عنوان برنامه شاخص

وی با اشاره به اینکه در هر شهر و روستای استان بوشهر گروه های پیام رسان مجازی نیز ایجاد و فعال شده است افزود: در این گروه ها تلاش می شود که ضمن انتقال پیام غدیر، برنامه ها اطلاع رسانی شود.

کارگر از برگزاری 40 عنوان برنامه شاخص و محوری در سطح استان بوشهر طی ایام دهه امامت و ولایت خبر داد و خاطرنشان کرد: سرود جوانان غدیری از برنامه های شاخص است که در حدود 300 نقطه استان بوشهر اجرا می شود.

برگزاری 2000 جشن غدیر

وی با بیان اینکه گروه های سرود کودکان و نوجوانان غدیری نیز امسال برنامه های متنوعی را اجرا خواهد کرد افزود: علاوه بر برنامه های عمومی، جشن های خانگی غدیر نیز در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و 200 جشن غدیری خانگی در استان اجرا شده بود، تصریح کرد: امسال بیش از 2 هزار جشن غدیر خانگی در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار می شود.

پخت و توزیع طعام غدیری در همه محلات

وی به فضیلت اطعام غدیری اشاره کرد و ادامه داد: طی سال های اخیر همواره شاهد روند افزایش طبخ و توزیع غذا در روز غدیر بوده ایم و امسال نیز بیش از 500 پرس غذای گرم در این روز طبخ و توزیع می شود.

کارگر از تامین و توزیع 50 تن برنج و 30 تن مرغ در شهرها و روستاهای استان با قیمت دولتی خبر داد و اضافه کرد: تاکید شده که اطعام غدیر در محلات مختلف شهرها و روستاهای استان انجام شود.

اجرای برنامه های معرفتی

وی افزود: در برخی از شهرها شاهد استقبال بسیار خوبی هستیم و به عنوان نمونه در شهر دیر درخواست طبخ 18 هزار پرس غذا و در شهر وحدتیه نیز درخواست پخت و توزیع 10 هزار پرس غذا در قالب اطعام غدیری شده است.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر با اشاره به اجرای برنامه های معرفتی به مناسبت ایام غدیر، ادامه داد: 2 هزار خطبه غدیر و 9 هزار پوستر غدیر چاپ شده و در سطح استان توزیع می شود.

ایجاد 100 غرفه غدیر در ساحل بوشهر

وی از ویزیت رایگان توسط پزشکان به عنوان یکی دیگر از اقدامات این ایام نام برد و افزود: توزیع نان صلواتی، برگزاری پیاده روی غدیر و برگزاری مسابقه خطبه غدیر از دیگر برنامه ها است.

کارگر ادامه داد: امسال برنامه ویژه ای نیز در ساحل بوشهر خواهیم داشت و 100 غرفه و 110 دیگ طبخ غذا در ساحل بوشهر از میدان المپیک تا میدان رییس علی دلواری ایجاد و میزبان مردم خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهمانی بزرگ غدیر در ساحل بوشهر برگزار می شود/اجرای 2000 جشن خانگی – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهمانی بزرگ غدیر در ساحل بوشهر برگزار می شود/اجرای 2000 جشن خانگی – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.