نحوه دریافت کارت آزمون امتحان نهایی از پنجره ملی خدمات دولت +فیلم

نحوه دریافت کارت آزمون امتحان نهایی از پنجره ملی خدمات دولت +فیلم

امکان دریافت کارت آزمون امتحان نهایی از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، سامانه پنجره ملی خدمات هوشمند، به عنوان یک مرجع یکپارچه برای دسترسی به خدمات مختلف دولتی عمل می کند، و در راستای کاهش نیاز به مراجعه حضوری به ادارات دولتی و ارایه هوشمندانه خدمات به مردم طراحی شده است. در حال حاضر، اتصال دستگاه های اجرایی به درگاه مذکور به 98 درصدی رسیده است و تعداد تعداد کاربران پنجره ملی دولت هوشمند از مرز 40 میلیون نفر گذشته است.

در همین راستا به منظور ارایه خدمات به دانش آموزان، امکان دریافت کارت آزمون امتحان نهایی از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شده است که در ادامه نحوه دریافت آن را در ویدیو زیر مشاهده می کنید:

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نحوه دریافت کارت آزمون امتحان نهایی از پنجره ملی خدمات دولت +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نحوه دریافت کارت آزمون امتحان نهایی از پنجره ملی خدمات دولت +فیلم"، کلیک کنید.