نظارت کامل بر آزمون ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه انجام می شود

نظارت کامل بر آزمون ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه انجام می شود

رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و رییس کارگروه امنیت آزمون های نهایی تاکید کرد که نظارت کامل بر آزمون ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه به طور کامل انجام می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و رییس کارگروه امنیت آزمون های نهایی تاکید کرد که نظارت کامل بر آزمون ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه به طور کامل انجام می شود. 

سیدامین رضوی نژاد افزود: امکان انتشار سوالات قبل از شروع فرایند آزمون امکان پذیر نیست، همکاران ما در مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش دقایقی بعد از شروع آزمون اصل سوالات را در سایت این مجموعه منتشر می کنند. کاربران و کانال هایی که با موضوع لو رفتن سوالات و خرید و فروش سوالات به تشویش اذهان عمومی می پردازند را به پلیس فتا معرفی کرده ایم و به زودی در این زمینه برخورد های قانونی رخ خواهد داد.

دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از ابتدای خرداد امسال در امتحانات نهایی شرکت کرده اند و طبق مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی سوابق تحصیلی دوره متوسطه دوم در پذیرش دانشگاه ها تاثیر دارد.

یک میلیون و 800 هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می کنند، برای پایه یازدهم و دوازدهم از 11 عنوان درس و برای پایه دهم 12 عنوان درس امتحان نهایی گرفته خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظارت کامل بر آزمون ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه انجام می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظارت کامل بر آزمون ها از هنگام طرح سوال تا توزیع در حوزه انجام می شود"، کلیک کنید.