واحدهای پروژه مسکن سبحان طی ۲ الی ۳ماه آینده واگذار می شود – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

واحدهای پروژه مسکن سبحان طی ۲ الی ۳ماه آینده واگذار می شود - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

حسین فخاری در گفتگو با خبرنگار ایده رسانه در خصوص پروژه مسکن «سبحان» قرچک اظهار کرد: با دستور آیت الله شهید رئیسی مشکلات پروژه سبحان با بانک مسکن رفع شد و تنها مشکلی که مانده بود، در خصوص فاضلاب این پروژه بود.

وی گفت: در آخرین جلسه مصوب شد، یک تصفیه خانه اضطراری در محل تصفیه خانه فاضلاب قرچک برای این پروژه راه اندازی شود، که در حال حاضر هم بحث انتقال فاضلاب و هم بحث تصفیه خانه اضطراری مورد بحث است.

فرماندار قرچک اضافه کرد: طی دو الی سه ماه آینده شاهد راه اندازی این تصفیه خانه اضطراری و در پی آن واگذاری واحدهای پروژه مسکن سبحان خواهیم بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واحدهای پروژه مسکن سبحان طی ۲ الی ۳ماه آینده واگذار می شود – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واحدهای پروژه مسکن سبحان طی ۲ الی ۳ماه آینده واگذار می شود – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.