واکنش سروش رفیعی به عذرخواهی تاج از استقلالی‌ها+فیلم

واکنش سروش رفیعی به عذرخواهی تاج از استقلالی‌ها+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، سروش رفیعی پس از تساوی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: به عنوان بازی اول خودمان انتظار داشتیم شرایط برای ما بهتر پیش برود. روی یک غافلگیری گل زودهنگام خوردیم. در ادامه بازی سعی کردیم کنترل بازی را به دست بگیریم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. میزبان واقعی نبودیم و از شرایط سخت بدنسازی آمدیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص عذرخواهی تاج از استقلالی‌ها تصریح کرد: نظری درباره صحبت‌های آقای تاج ندارم. امیدوارم تا پایان فصل در تمام بازی‌ها از VAR استفاده شود و خود مردم قضاوت کنند.

فیلم صحبت‌های رفیعی را در ادامه ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش سروش رفیعی به عذرخواهی تاج از استقلالی‌ها+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش سروش رفیعی به عذرخواهی تاج از استقلالی‌ها+فیلم"، کلیک کنید.