پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه صنایع دستی شهرستان آبدانان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه صنایع دستی شهرستان آبدانان - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

فرزاد شریفی در گفت و گو با خبرنگار ایده رسانه اظهار کرد: ۱۰ طرح در رشته‌های چرم دوزی، نقاشی سفال، زیورآلات سنتی، حصیربافی، احجام چوبی از محل اعتبارات مشاغل خانگی به بانک‌های ایده رسانه ایرانیان و پست بانک معرفی، که تاکنون ۸ طرح موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال شده‌اند.

شریفی گفت: حمایت از مشاغل خانگی یکی از راه‌های کسب درآمد است که سالهای اخیر برای توسعه کارگاه‌های صنایع دستی اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

وی افزود: امیدواریم با تزریق هرچه بیشتر تسهیلات ارزان قیمت در کنار گشایش نمایشگاها و رونق گردشگری شاهد رونق کسب کارهای حوزه صنایع دستی باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه صنایع دستی شهرستان آبدانان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه صنایع دستی شهرستان آبدانان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.