پرداخت ۲۰ میلیون تومانی به نودانشجویان متعهد به جذب در صنایع + فیلم 

معاون دانشجویی وزارت علوم در گفت‌وگو با ایده رسانه خبر داد؛

پرداخت ۲۰ میلیون تومانی به نودانشجویان متعهد به جذب در صنایع + فیلم 

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویانی که جذب صنایع شوند مبلغی حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان از همان ابتدای تحصیل دریافت می‌کنند، به شرط اینکه تعهد جذب در صنعت را داشته باشند.

سعیدحبیبا رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایده رسانه، درباره برنامه‌های وزارت علوم برای ارتقای مهارت محوری نودانشجویان اظهار کرد: بورسی را با نام «بورس مشاغل» در سازمان امور دانشجویان تعریف کرده ایم که بر این اساس اگر صنایعی برای آینده صنعت خود به متخصصان نیاز داشته باشند، می‌توانند دانشجویانی را از بین ۵ تا ۲۰ درصد رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور انتخاب و استخدام کنند. 

معاون دانشجویی وزارت علوم تصریح کرد: دانشجویانی که جذب صنایع شوند مبلغی حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان از همان ابتدای تحصیل دریافت می‌کنند، به شرط اینکه تعهد جذب در صنعت را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت ۲۰ میلیون تومانی به نودانشجویان متعهد به جذب در صنایع + فیلم " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت ۲۰ میلیون تومانی به نودانشجویان متعهد به جذب در صنایع + فیلم "، کلیک کنید.