پیشنهاد تیم حاضر در لیگ کنفرانس اروپا برای مهاجم استقلال

پیشنهاد تیم حاضر در لیگ کنفرانس اروپا برای مهاجم استقلال

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه؛ باشگاه سومقاییت کشور جمهوری آذربایجان که در این فصل مجوز حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را به دست آورده است، به دنبال استفاده قرضی از پیمان بابایی، مهاجم استقلال است که با پایان لیگ بیست و سوم قراردادش با این تیم به پایان رسیده است.

به گزارش ایده رسانه، این باشگاه که سابقه استفاده از بازیکنان ایرانی را دارد، طی دو فصل از پیمان بابایی در تیم خود بهره برد و درخشش این بازیکن در لیگ کشور آذربایجان باعث شده تا مربی این تیم خواهان بهره‌گیری از این بازیکن برای دو بازی پیش رو با نماینده کشور صربستان شود.

قرار است بابایی ظرف چند روز آینده جواب قطعی خود را بابت این پیشنهاد باشگاه سومقاییت اعلام کند.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشنهاد تیم حاضر در لیگ کنفرانس اروپا برای مهاجم استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشنهاد تیم حاضر در لیگ کنفرانس اروپا برای مهاجم استقلال"، کلیک کنید.