چگونه امنیت خودروهای خود را در ایام اربعین حفظ کنیم؟ – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

چگونه امنیت خودروهای خود را در ایام اربعین حفظ کنیم؟ - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، در پی آغاز ایام زیارت اربعین پلیس راهور فراجا با صدور اطلاعیه‌ای به رانندگان و زائران توصیه‌های ایمنی و فنی مهمی ارائه کردند.

در این اطلاعیه، از رانندگان خواسته شده است که پس از تحویل سوئیچ خودرو به مسئول پارکینگ، سوئیچ یدک را نزد خود نگه دارند و همچنین پس از توقف خودرو، کابل سر باتری را جدا کنند تا از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری شود.

همچنین به اهمیت خودداری از قرار دادن مواد ضد عفونی‌کننده در خودرو به منظور پیشگیری از حریق اشاره شده است. علاوه بر این، زائران از قرار دادن مدارک و اشیا گران‌بها درون وسیله نقلیه خودداری نمایند تا از سرقت و دیگر حوادث ناخواسته جلوگیری شود.

این توصیه‌ها با هدف افزایش امنیت و آرامش زائران در ایام زیارت صادر شده است و رعایت آنها از سوی عموم مردم ضروری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چگونه امنیت خودروهای خود را در ایام اربعین حفظ کنیم؟ – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چگونه امنیت خودروهای خود را در ایام اربعین حفظ کنیم؟ – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.