چین میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاههای آسیا شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

چین میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاههای آسیا شد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این اجلاس امروز در هتل «مرکور» شهر «دانانگ» در ویتنام با حضور مسیولان تکواندو کشورهای آسیایی از جمله هادی ساعی رییس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو کشورمان نیز حضور داشتند. ضمن اینکه سید محمد پولاگر رییس پیشین فدراسیون تکواندو به عنوان نایب رییس آسیا در این جلسه شرکت داشت.

در این جلسه پس از ارایه گزارش مالی و تصویب آن از سوی اعضا میزبان برخی رویدادهای 2 سال آینده قاره کهن مشخص شدند.

بر همین اساس رقابت های آزاد آسیا در سال 2024 به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و پاکستان هم میزبان این مسابقات در سال 2025 خواهد بود.

همچنین رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام ریاست فدراسیون جهانی در سال 2025 را چینی ها میزبانی خواهند کرد.

ضمن اینکه اندونزی در سال 2025 میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و پاراتکواندو خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چین میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاههای آسیا شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چین میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاههای آسیا شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.