کشف پرنده شکاری کمیاب در سمنان

کشف پرنده شکاری کمیاب در سمنان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه استان سمنان ،سرهنگ عباس عرب در مصاحبه با خبرنگاران گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان سمنان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری پرنده ای کمیاب و ارزشمند در یکی از باغ های جنوب سمنان ، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست سمنان با ورود به باغ ویلای موصوف پرنده شکاری را کشف کردند.

این مقام انتظامی از تحویل پرنده به اداره محیط زیست خبر داد و گفت: یک نفر متهم در این رابطه بازداشت و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عرب از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از آسیب های جبران ناپذیر به حیات وحش نظیر زنده گیری ، خرید و فروش و شکار غیر مجاز گونه های مختلف حیوانات و پرندگان ، هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف پرنده شکاری کمیاب در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف پرنده شکاری کمیاب در سمنان"، کلیک کنید.