کشف گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استانها – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

کشف گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استانها - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان همدان، بر ضرورت صیانت از نیروی انسانی در سه بعد عقلی، جسمی و معنوی تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقای سرمایه انسانی، به موضوع سقط جنین غیرقانونی به عنوان یکی از معضلات جامعه اشاره کرد و گفت: دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده و خوشبختانه گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استان ها کشف و متلاشی شده اند.

موحدی آزاد در ادامه به اقدامات دادستانی در خصوص چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات رانندگی در این ایام، مسیولان امر باید نسبت به کنترل و ایمن سازی جاده ها اقدامات لازم را انجام دهند.

دادستان کل کشور همچنین به استخدام 10 هزار کارمند و 1200 قاضی در قوه قضاییه در سال جاری اشاره کرد و آن را گامی مهم در جهت ارتقای سلامت قضایی و ارایه خدمات بهتر به مردم دانست.

وی در ادامه به ویژگی های یک دادستان ایده آل اشاره کرد و گفت: دادستان باید فردی مطلع از امور سیاسی، مستقل، بصیر، زمان شناس، با روحیه جهادی، درک درست از شرایط جامعه و کشور، عملگرا، با اتقان و استحکام آرا، قانونمند، با سعه صدر و توجه به نهادهای ارفاقی باشد.

موحدی آزاد در پایان به ضرورت تکریم ارباب رجوع، دقت در تشکیل پرونده ها و حفاظت از اطلاعات و داده های مردم تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استانها – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استانها – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.