یک فوتی و ۷ مصدوم در سانحه تصادف

یک فوتی و ۷ مصدوم در سانحه تصادف

به گزارش ایده رسانه از خراسان، محمد علیشاهی در گفتگویی از واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در روستای «ارگی» از توابع شهر گلمکان خبرداد و اظهارکرد: در این حادثه متاسفانه یک نفر فوت کرد و هفت نفر هم مصدوم شدند.

وی گفت: این حادثه ساعت هفت صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تمام مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ساینا که ساعت پنج صبح امروز در جاده قوچان – مشهد، بعد از پیچ «ساغروان» روی داد پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان با اعزام ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان طالقانی انتقال یافتند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک فوتی و ۷ مصدوم در سانحه تصادف" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک فوتی و ۷ مصدوم در سانحه تصادف"، کلیک کنید.