19 کارت سوخت غیرمجاز از راننده اتوبوس در نرماشیر کشف شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

19 کارت سوخت غیرمجاز از راننده اتوبوس در نرماشیر کشف شد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زیدآبادی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی به دنبال اشراف اطلاعاتی مبنی بر فعالیت عده ای سودجو در خصوص قاچاق فرآورده های سوختی، در محور اصلی این شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: در همین راستا ماموران یک دستگاه اتوبوس عبوری را متوقف و در بررسی آن 19 عدد کارت سوخت غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی نرماشیر بیان کرد: در ادامه این اتوبوس توقیف و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد که در این رابطه از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده تخلفات جایگاه داران، موضوع را به پلیس اطلاع دهند و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود به افراد متخلف خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "19 کارت سوخت غیرمجاز از راننده اتوبوس در نرماشیر کشف شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "19 کارت سوخت غیرمجاز از راننده اتوبوس در نرماشیر کشف شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.