برنامه برای تبدیل بحران بازنشستگی به فرصت – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

برنامه برای تبدیل بحران بازنشستگی به فرصت - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین صندوق بازنشستگی اظهارداشت: سال ها بازنشستگان در نقاط مختلف خدمت کردند و اکنون زمان خدمت به آنها است و این موضوع حایز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه همواره دو سوال در صندوق بازنشستگی مطرح است، افزود: آیا بحران بازنشستگی وجود دارد و آیا باید صندوق را به سمتی باید برد که تمام شود یا باید با مجاهدت راه را باز کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: می توان صندوق ها را در ریل حل مسایل استراتژیک قرار داد و هرجا نیاز بوده علیرغم مشکلات، مجاهدانه اقدامات صورت گرفته است. می توان بحران بازنشستگی را به فرصت تبدیل کرد فقط کافی است که باور داشته باشیم و سالمندان و بازنشستگان فرصت برای صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

مسکنی گفت: پرداخت دو میلیون و 200 مستمری بگیر از فرصت صندوق است که با دیجیتالی کردن اقتصاد می توان از آن بهره برد. اصلاح شاخص های بیمه ای هم فرصت است 632 هزارکارمند زیر 15 سال خدمت داریم که ورودی آنها برای صندوق بازنشستگی نیست و اگر ورودی بیاید فرصت است. بهره وری و سود شرکت ها هم حایز اهمیت است.

وی بیان داشت: امروز 47 تفاهم نامه در راستای تبادل ظرفیت ها انجام و در ماه های اخیر هم 124 پروژه نوین و دستاورد ارزش آفرین مد نظر قرار گرفت و امروز رونمایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه برای تبدیل بحران بازنشستگی به فرصت – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه برای تبدیل بحران بازنشستگی به فرصت – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.