ثبت بیش از 33 هزار شکایت در سامانه 190 وزارت بهداشت

ثبت بیش از 33 هزار شکایت در سامانه 190 وزارت بهداشت

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت از ثبت 33 هزار و 900 شکایت از 28 اسفند تا نهم فروردین 1403 در سامانه 190 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، علیرضا رحیم نیا گفت: از 28 اسفند تا امروز، 33 هزار و 900 شکایت  در سامانه سامانه 190 ثبت شده است که  6 هزار و   718 مورد شکایت مربوط به درمان، 527 مورد مربوط به شکایت از کادر درمان و هزار و  662 مورد مربوط به استعلام دارویی بوده است.

وی افزود: از  6 هزار و 718 تماس مربوط به درمان، 446 مورد منجر به شکایت و پیگیری شده است که از این تعداد 64 مورد مربوط به نبود پزشک متخصص در مراکز درمانی و بیمارستان ها بوده است.

رحیم نیا با اشاره به اینکه برخی از این موارد اورژانسی نبوده است، گفت: با دستور وزیر بهداشت موارد مربوط به درمان در کمترین زمان مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در ارتباط هستیم و موارد مربوط به نبود پزشک در فاصله زمانی 10 تا 30 دقیقه بررسی و مشکل حل می شود.

رحیم نیا افزود: شکایات مربوط به مسایل بهداشتی مانند رستوران ها هم در فاصله زمانی چندساعته بررسی می شود.

به گزارش ایده رسانه، سامانه 190، سامانه مدیریت ارتباطات مردمی ستاد فوریت های سلامت محیط و کار، شبانه روزی پاسخگوی شکایات هموطنان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیش از 33 هزار شکایت در سامانه 190 وزارت بهداشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیش از 33 هزار شکایت در سامانه 190 وزارت بهداشت"، کلیک کنید.