برایت در حج امسال همان شعار مرگ بر اسراییل است

برایت در حج امسال همان شعار مرگ بر اسراییل است

عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مسلمانان امسال در مراسم حج با سردادن شعار «مرگ بر اسراییل» از مشرکان اعلام برایت کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با ایده رسانه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج اظهار کرد: برایت از مشترکین از مراسم های حجاج ایرانی است که معمولا در آن شعارهایی علیه آمریکا و اسراییل داده می شود منتها تفاوت حج امسال با سال های دیگر در این است که دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دنیا حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در غزه و فلسطین می بیند و همه به مظلومیت مردم غزه پی بردند به طوری که کار به جایی رسیده که دانشجویان آمریکایی و بسیاری از کشورهای اروپایی هم در اعتراض به این جنایات وارد عرصه شده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس انتظار می رود مسلمانان یک صدا با حجاج ایرانی در مراسم برایت از مشرکین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر داده تا ضمن برایت از کفار و مشرکان حمایتی از مردم غزه داشته باشند.

میرتاج الدینی در پایان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در هشت ماه گذشته نه تنها زنان و کودکان را به شهادت رسانده که آنها را آواره کرده است وضعیت به جایی رسیده که مردم غزه به دلیل کمبود غذا و دارو جان خود را از دست می دهند و در این شرایط نهادهای به اصطلاح حقوق بشر و بین المللی تنها تماشاگر هستند؛ قطعا برگزاری مراسم حج می تواند فرصتی برای رساندن صدای مردم مظلوم غزه باشد.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برایت در حج امسال همان شعار مرگ بر اسراییل است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برایت در حج امسال همان شعار مرگ بر اسراییل است"، کلیک کنید.