سقوط 2 گردشگر در ارتفاعات اشتهارد/ یک نفر جان باخت – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

سقوط 2 گردشگر در ارتفاعات اشتهارد/ یک نفر جان باخت - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، محمدباقر خلفی از وقوع حادثه سقوط دو گردشگر در کوه های روستای فردآباد اشتهارد خبر داد و گفت: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه کوثر هلال احمر البرز به همراه ماموران انتظامی و مدیریت بحران شهرستان اشتهارد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پس از 12 ساعت طی مسافتی صعب العبور و دستیابی به حادثه عملیات رهاسازی، تثبیت و نجات مصدوم را انجام دادند و این فرد برای درمان تحویل امدادگران اورژانس شد. پیکر فرد متوفی نیز برای سیر مراحل قانونی در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقوط 2 گردشگر در ارتفاعات اشتهارد/ یک نفر جان باخت – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقوط 2 گردشگر در ارتفاعات اشتهارد/ یک نفر جان باخت – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.