جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی

جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی

دو سابریست ایران در نخستین مبارزه خود در جدول اصلی جام جهانی شمشیربازی مادرید برابر حریفان خود شکست خورده و حذف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ایده رسانه، رقابت های جام جهانی شمشیربازی مادرید از امروز (جمعه 27 اردیبهشت) با برگزاری دیدار های مرحله مقدماتی آغاز شد. در روز نخست رقابت ها و پس از برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران از صعود به جدول 64 نفره اصلی جام جهانی مادرید بازماندند، اما محمد فتوحی به این جدول صعود کرد تا در کنار علی پاکدامن دیدار های خود را در این مرحله دنبال کند. دیدار های این جدول امروز شنبه برگزار شد.

علی پاکدامن در جدول 64 نفره جام جهانی مادرید در مصاف با «آندری یاگودکا» با نتیجه نزدیک 15 به 14 شکست خورد و نتوانست به جدول 32 نفره راه پیدا کند. 

در ادامه رقابت های جدول 64 نفره جام جهانی مادرید محمد فتوحی به مصاف «ماکسیم پیانفتی» از فرانسه رفت. او در این دیدار با نتیجه 15 به 5 شکست خورد و از صعود بازماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جام جهانی شمشیربازی مادرید| حذف پاکدامن و فتوحی در مبارزه اول جدول اصلی"، کلیک کنید.