بازار ارز آرام است؛ تثبیت قیمت دلار در کانال 57 هزار تومان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

بازار ارز آرام است؛ تثبیت قیمت دلار در کانال 57 هزار تومان - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، پیش از اعلام سانحه بالگرد سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشور به همراه اعضای هیات همراه وی، نرخ دلار در بازار غیررسمی ارز نشات گرفته از اقدامات موثر بانک مرکزی در راستای کاهش قیمت ارز، با ریزش و تداوم روند نزولی نرخ به پله 56 هزار تومان رسیده بود اما به محض اعلام خبر حادثه در کانال های تلگرامی قیمت دلار روند صعودی به خود گرفت و مجدد به کانال 61 هزار تومان بازگشت.

روند افزایشی قیمت ارز، روز پس از حادثه متوقف شد و دلار مجدد از کانال 60 هزار تومان فاصله گرفت؛ تا جایی که دیروز دلار در محدوده های 57 هزار تومان معامله می شد.

مشاهدات میدانی خبرنگار ایده رسانه از بازار غیررسمی ارز طی روز جاری نیز حکایت از تداوم آرامش و ثبات در بازار دارد؛ در ساعاتی از روز قیمت دلار وارد کانال 56 هزار تومان هم شد اما در نهایت روی پله 57 هزار و 350 تومان تثبیت شد.

گفتنی است، طبق تحلیل کارشناسان این تداوم کاهش قیمت تا پله 52 هزار تومانی نیز ادامه دار خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازار ارز آرام است؛ تثبیت قیمت دلار در کانال 57 هزار تومان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازار ارز آرام است؛ تثبیت قیمت دلار در کانال 57 هزار تومان – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.