معامله 184 کیلوگرم شمش طلا در بیست ونهمین جلسه حراج

معامله 184 کیلوگرم شمش طلا در بیست ونهمین جلسه حراج

امروز از مجموع 200 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله، 148 کیلوگرم شمش طلا با میانگین قیمت چهار میلیارد و 306 میلیون تومان به ازای هر شمش معامله شد.

به گزارش ایده رسانه، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بیست و نهمین جلسه حراج شمش طلای امروز، ششم خرداد ماه 1403 در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد و از مجموع 200 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز،  148 کیلوگرم شمش با عیار 995 در هزار و با میانگین قیمت چهار میلیارد و 306 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است؛ در مجموع 29 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، بیش از 4.5 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معامله 184 کیلوگرم شمش طلا در بیست ونهمین جلسه حراج" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معامله 184 کیلوگرم شمش طلا در بیست ونهمین جلسه حراج"، کلیک کنید.