تصادف زنجیره ای 4 خودرو در آزادراه تهران-پردیس/ترافیک سنگین است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

تصادف زنجیره ای 4 خودرو در آزادراه تهران-پردیس/ترافیک سنگین است - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار ایده رسانه از وقوع تصادف زنجیره ای چهار خودرو در آزادراه تهران- پردیس خبر داد و افزود: این تصادف سبب ایجاد ترافیک سنگین در ورودی های پایتخت شده است و تخلیه بار ترافیکی اتوبان تهران – پردیس به جاده قدیم باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در جاده قدیم جاجرود نیز شده است.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نیز گفت: تردد در دیگر محورهای شرق استان تهران عادی و روان است، البته در برخی مقاطع محور فیروزکوه مانند گیلاوند و مهرآباد به صورت مقطعی شاهد ترافیک سنگین هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصادف زنجیره ای 4 خودرو در آزادراه تهران-پردیس/ترافیک سنگین است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصادف زنجیره ای 4 خودرو در آزادراه تهران-پردیس/ترافیک سنگین است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.