اتوبوسی با سرعت 4000 متر بر ثانیه از کنار زمین گذشت!

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه،علیرغم سرعت بالای آن، این سیارک تهدیدی محسوب نمی شود و  در اول ژوین از فاصله امن 7٫07 میلیون کیلومتری از زمین عبور کرد. این رویداد به دانشمندان فرصتی داد تا ترکیب و ساختار سیارک را مطالعه کنند و به استراتژی های پیشگیری از برخورد سیارک در آینده کمک کند. رصدخانه های بین المللی برای ردیابی مسیر آن همکاری کردند.

کشف این سیارک با تلاش هوشیارانه تیم نظارتی NEO امکان پذیر شد؛ گروهی که به شناسایی و فهرست نویسی چنین اجرام آسمانی اختصاص دارد. آنها با استفاده از تلسکوپ های قدرتمند و الگوریتم های ردیابی پیشرفته توانستند این سیارک را شناسایی و عبور آن را محاسبه کنند.

اتوبوسی با سرعت 14400کیلومتر به سمت زمین می آید!

براساس داده های نظارتی، انتظار می رود که این سیارک در اول ژوین در نزدیکترین حالت به زمین رسید و البته حدود 7 میلیون کیلومتر با زمین فاصله داشت.

منبع: timesofindia

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتوبوسی با سرعت 4000 متر بر ثانیه از کنار زمین گذشت!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتوبوسی با سرعت 4000 متر بر ثانیه از کنار زمین گذشت!"، کلیک کنید.