تلاش می شود کمترین تنش در حوزه آب و برق شادگان را داشته باشیم

تلاش می شود کمترین تنش در حوزه آب و برق شادگان را داشته باشیم

ایده رسانه/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تلاش می شود شاهد کمترین تنش در حوزه آب و برق شادگان باشیم.

محمد خانچی امروز، 21 خردادماه در حاشیه بازدید و جلسه بررسی مسایل و مشکلات شادگان اظهار کرد: امروز از پروژه های مختلف در حوزه روستایی، مسکن ایده رسانه و نهضت ملی مسکن شهرستان شادگان بازدید انجام شد. پس از 17 سال و به همت دولت تعدادی از واحدهای مسکن ایده رسانه تحویل داده خواهند شد.

به گزارش ایده رسانه، وی ادامه داد: تلاش می شود در تابستان، شاهد کمترین تنش در حوزه آب و برق شهرستان شادگان باشیم. آخرین وضعیت پایه های برقی که سقوط کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت تا در تابستان مشکلی ایجاد نکنند. همچنین از پست برق در دست احداث در شهرستان بازدید میدانی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: به همت مسیولان، شهرستان شادگان در روال و چرخه عمرانی قرار گرفته است. امیدواریم به زودی شاهد تحول در شادگان باشیم.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تلاش می شود کمترین تنش در حوزه آب و برق شادگان را داشته باشیم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تلاش می شود کمترین تنش در حوزه آب و برق شادگان را داشته باشیم"، کلیک کنید.