بهنوش طباطبایی، سیدرضا میرکریمی، مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه زندگی شدند

بهنوش طباطبایی، سیدرضا میرکریمی، مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه زندگی شدند

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، بهنوش طباطبایی در ادامه فعالیت های هنری خود قرار است در مقام داور در نخستین جشنواره فیلم کوتاه «زندگی» حاضر شود. او در کنار سیدرضا میرکریمی، مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی قرار است آثار راه یافته به این جشنواره در مورد قضاوت قرار دهند.

نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه زندگی قرار است به میزبانی شهر جهانی یزد از 25 خرداد ماه به مدت سه روز برگزار شود. این جشنواره شامل دو بخش مستند و داستانی است که در بخش داستانی 26 اثر و در بخش مستند 16 فیلم با هم به رقابت می پردازند . این آثار از بین 716 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده اند.

220

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهنوش طباطبایی، سیدرضا میرکریمی، مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه زندگی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهنوش طباطبایی، سیدرضا میرکریمی، مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه زندگی شدند"، کلیک کنید.