اولین جدا شده پرسپولیس بعد از اوسمار

اولین جدا شده پرسپولیس بعد از اوسمار

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه؛ ساعاتی بعد از اعلام جدایی رسمی اوسمار ویه را از پرسپولیس، رافایل تولدو با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش جدایی خود از پرسپولیس را تایید کرد.

به نقل از ورزش سه تولدو 43 ساله که از نیم فصل دوم به کادرفنی پرسپولیس اضافه شده بود، سابقه مربیگری در تیم های مختلف را دارد و در این نیم فصل نیز به عنوان دستیار اول اوسمار همراه این سرمربی بود.

او که تا سال 2014 فوتبال حرفه ای خود را در رده های مختلف برزیل ادامه می داد، در دوران مربیگری توفیق چندانی نداشته اما حالا آشنایی با اوسمار شاید شرایط او را تغییر دهد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین جدا شده پرسپولیس بعد از اوسمار" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین جدا شده پرسپولیس بعد از اوسمار"، کلیک کنید.