نوزاد عجول دامغانی در آمبولانس به دنیا آمد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

نوزاد عجول دامغانی در آمبولانس به دنیا آمد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

یحیی شنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایده رسانه، ضمن بیان اینکه با کمک کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان، زایمان مادر باردار با موفقیت داخل آمبولانس و حین اعزام به بیمارستان انجام شد، تاکید کرد: حال مادر و نوزاد خوب است.

وی درباره ماجرا توضیح داد: در پی درد زایمان و درخواست کمک مادر باردار ۱۷ ساله که در مسیر دامغان به سمنان قرار داشت و عازم تهران بود بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی صید آباد به نشانی مادر اعزام و با تلاش و کمک حمیدرضا حاجی کمالی و رسول علیانی کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان، مادر با موفقیت وضع حمل نمود.

رئیس اورژانس دامغان ادامه داد: این نوزاد دختر، دومین فرزند خانواده بود که خوشبختانه با اقدام سریع و به موقع کارشناسان اورژانس، پس از انجام زایمان موفق، مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به بیمارستان ولایت دامغان انتقال یافتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوزاد عجول دامغانی در آمبولانس به دنیا آمد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوزاد عجول دامغانی در آمبولانس به دنیا آمد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.