هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» در مشهد آغاز شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» در مشهد آغاز شد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه، هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» با حضور فراگیران و مدرسان ۱۰ استان کشور ظهر یکشنبه در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

حضور ۵۰۰ نفر از سراسر کشور

احد فرامرز قراملکی، رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در این دوره فراگیران و مدرسان از استان‌های هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، تهران و مازندران حضور دارند.

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی افزود: این دوره‌ها با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و همچنین بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس تا نهم مرداد ادامه دارد.

وی اظهار کرد: طرح زندگی و بالندگی کلان پروژه ملی است و فراگیران ۲۱ استان کشور در ۶ دوره قبلی، دوره‌های آموزشی این طرح را با هدفِ آموزش به والدین و همچنین تربیتِ حلقه‌های میانی در مشهد فرا گرفتند.

قراملکی با بیان اینکه گفت وگو ماهیت این دوره‌ها است، بیان کرد: در این دوره‌ها سعی شده از مفاهیم نو و قدرتمند استفاده شود، زیرا این مفاهیم کار را آسان کرده و ما را به هدفمان نزدیک خواهد کرد.

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: تا کنون ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در این دوره‌ها شرکت کرده که ۹۵ درصد از آنان رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: خلاصه و چکیده مباحث و مفاهیم جدید این دوره‌ها در قالب چند کتاب با عناوین «مهارت‌های زندگی و بالندگی»، «پند بیهوده»، «زبان‌های هم زمان» و «برادران دروغین» به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» در مشهد آغاز شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفتمین دوره آموزشی «زندگی و بالندگی» در مشهد آغاز شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.