خسروپناه: انسجام ملی با امید محقق می‌شود

خسروپناه: انسجام ملی با امید محقق می‌شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: انسجام اجتماعی رکن رکینی است که می‌تواند همه مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور را حل کند.

به گزارش ایده رسانه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه با بیان این مطلب گفت: انسجام اجتماعی عنصر موثری در مرتفع کردن آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه، انسجام اجتماعی با امید محقق می‌شود، افزود: امید باید در جامعه و به خصوص بین نسل جوان تحقق پیدا کند تا انسجام اجتماعی قوی‌تر شکل گیرد.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: مسئولیت هویت، انسجام اجتماعی و امید اجتماعی از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی به شورای فرهنگ عمومی کشور واگذار شده و این شورا، کارگروه‌های خوبی را برای بررسی این سه کلان موضوع تشکیل داده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی کشور هر طرحی در این سه حوزه دارد را می‌تواند در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کند و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز از آن طرح‌ها حمایت می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور هویت، انسجام اجتماعی و امید اجتماعی  سه محور اصلی فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی در دوره جدید هستند.

پایان خبر ایده رسانه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسروپناه: انسجام ملی با امید محقق می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسروپناه: انسجام ملی با امید محقق می‌شود"، کلیک کنید.