علت تصادف منجر به فوت یک مادر و ۲ فرزندش در داران مشخص شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

علت تصادف منجر به فوت یک مادر و ۲ فرزندش در داران مشخص شد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

سرهنگ علی مولوی در گفت و گو با خبرنگار ایده رسانه اظهار کرد: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در محور روستایی قفر به داران، بلافاصله مأموران گشت پلیس راه دامنه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: راننده سواری پژو پارس که خانمی ۲۵ ساله بوده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در این محور که دارای سراشیبی تند نیز است، واژگون و بر اثر آن راننده (مادر) و ۲ فرزند ۶ و ۹ ساله اش در دم جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با ابراز تأسف از وقوع این حادثه ناگوار رانندگی خاطر نشان کرد: رانندگان برای رانندگی در مسیرهای دارای سراشیبی با سرعت مجاز و مطمئنه و با دنده سنگین تردد داشته باشند و در تمام مدت رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علت تصادف منجر به فوت یک مادر و ۲ فرزندش در داران مشخص شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علت تصادف منجر به فوت یک مادر و ۲ فرزندش در داران مشخص شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.