وضعیت مصدومان و انتقال متوفیان حادثه اتوبوس پاکستانی بررسی شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

وضعیت مصدومان و انتقال متوفیان حادثه اتوبوس پاکستانی بررسی شد - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، نشست بررسی آخرین وضعیت رسیدگی مصدومین و انتقال متوفیان حادثه اتوبوس پاکستانی با حضور نماینده سفارت پاکستان در استانداری یزد برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعیت مصدومین و متوفیان توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این جلسه ضمن تشریح ابعاد مختلف و رسیدگی سریع به حادثه دیدگان از اقدام به موقع مسئولان در حوزه‌های امدادی و انتظامی قدردانی کرد.

محمدجواد ابوالحسینی گزارشی از روند رسیدگی به افراد حادثه دیده و مرخص شده از بیمارستان نیز در این جلسه ارائه کرد.

نماینده سفارت پاکستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات انجام شده توسط مسئولان استانی، سلام سفیر را به مسئولان استان ابلاغ کرد و گفت: از مصدومین و اقدامات انجام شده بازدید نمودم که پرسنل به بهترین شکل ممکن کار درمان را انجام دادند و تشریفات اجساد هر چه زودتر به پاکستان منتقل شود و مصدومین به بهترین نحو درمان به منازل خود اعزام شوند.

وی گفت: سفیر پاکستان امشب به یزد سفر می‌کند تا شخصاً از استاندار و اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت مصدومان و انتقال متوفیان حادثه اتوبوس پاکستانی بررسی شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت مصدومان و انتقال متوفیان حادثه اتوبوس پاکستانی بررسی شد – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.