رعایت زمان بندی پروژه‌های شهری در زمان مقرر ضروری است

رعایت زمان بندی پروژه‌های شهری در زمان مقرر ضروری است

به گزارش خبرنگار ایده رسانه کرمانشاه، نادر نوروزی در جلسه شورای مدیران که در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد بر رعایت زمان بندی پروژه های عمرانی و خدماتی تأکید کرد.

وی افزود: پروژه ها و طرح هایی که در برنامه های شهرداری قرار دارد و بودجه و اعتبارات مشخص دارند باید در زمان و موعد وعده داده شده به سرانجام برسند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: اینکه پروژه و طرحی با تأخیر انجام گیرد و مشکلات و موانعی کوچک مانع اجرای به موقع آنها شود قابل قبول نیست، چرا که پروژه ای اگر در دستور کار قرار گیرد باید همه جوانب آن بررسی و سپس شروع به کار شود و اینکه در حین انجام کار مسائل و موارد کوچک سبب تاخیر در اجرا شود توجیه پذیر نیست.

این مقام مسئول در پایان گفت: مصوبات جلسات شورای معاونین و مدیران شهرداری نیز باید رصد و اجرایی گردد و هر هفته در خصوص مصوبات جلسات قبل مدیران مربوطه باید گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه دهند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رعایت زمان بندی پروژه‌های شهری در زمان مقرر ضروری است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رعایت زمان بندی پروژه‌های شهری در زمان مقرر ضروری است"، کلیک کنید.