آرامش و امنیت مردم خط قرمز است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

آرامش و امنیت مردم خط قرمز است - خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایده رسانه، سید محمد رسولی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرامش، امنیت و وحدت خط قرمز ما است و هر کس بخواهد به آن خدشه‌ای وارد کند برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب خواف افزود: برخورد با سارقان، مواد فروشان و اراذل و اوباش که قصد برهم زدن امنیت و آرامش شهرستان را دارند در اولویت کاری ما قرار گرفته است.

وی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خواست به عنوان بازوان عدالت برای پیشرفت شهرستان تلاش کنند.

رسولی افزود: حمایت همه جانبه و قاطعی از نیروهای خدوم انتظامی داریم و با هر کس که بخواهد آسایش و امنیت مردم را به خطر بیندازد محکم برخورد خواهیم کرد.

دادستان شهرستان خواف ضمن تشکر از افرادی که به درستی قلم می‌زنند گفت: اگر قرار هست انتقادی صورت پذیرد چقدر خوب است انتقاد سازنده باشد و خبری که درج می‌کنید به امید آفرینی در جامعه کمک کند همه باید کمک کنیم تا شهرستان پیشرفت کند از اخباری که القای یاس و ناامیدی در جامعه می‌کند پرهیز کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آرامش و امنیت مردم خط قرمز است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آرامش و امنیت مردم خط قرمز است – خبرگزاری ایده رسانه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.