اجرای ۸۵ طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان

اجرای ۸۵ طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری ایده رسانه استان چهارمحال وبختیاری ، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: طی شش ماه اول سال جاری ۸۵ طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های اصلی بنیاد برکت توانمندسازی مردم در مناطق کم برخوردار و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق است.

سید حسن محمدی مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: اعطای تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان واجد شرایط در شهر سامان و روستاهای شوراب صغیر، کاهکش، چم چنگ، سوادجان، قوچان، مارکده، گرمدره بر عهده بنیاد علوی و شهر هوره و روستاهای دشتی، چم جنگل، چم خلیفه و چمعالی بر عهده بنیاد برکت می باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۱ فقره پرونده به مبلغ ۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان جهت معرفی به بنیاد برکت و ۴۴ پرونده به مبلغ ۵میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان جهت معرفی به بنیاد علوی تکمیلو به بانک معرفی شده که در مرحله پرداخت می باشند و از طرح‌های معرفی شده ۳۳ طرح مربوط به اجرای سامانه آبیاری تحت فشار می باشد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای ۸۵ طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای ۸۵ طرح اشتغالزای با حمایت بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان سامان"، کلیک کنید.