رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری استایل

آفتاب نیوز :

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شرایطی به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شد که ترانه احمدی موفق شد با زمان 4.217 رکورد این ماده که در اختیارش بود را ارتقا بخشد.

پس از برگزاری دویل نفس گیر بین ورزشکاران، در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو، توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال، همراه با رکوردشکنی بر سکوی قهرمانی این رقابت ها تکیه بزند.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. رکورد پیشین این ماده با زمان 4.280 ثانیه در دست خود این اسکیت باز بود و توانست در اصفهان آن را دوباره ارتقا دهد.

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری استایل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری استایل"، کلیک کنید.